Po co przyjeżdżać na Festiwal SEO 2019?

0 napisany przez Sławomir Borowy, 17 kwietnia 2019

Branża SEM wyróżnia się mnogością wydarzeń, a ich liczba zdaje się każdego roku rosnąć. W większości nie będziesz w stanie fizycznie uczestniczyć, bo bywa że w tym samym dniu będzie ich kilka w różnych częściach Polski (a nawet poza nią). Czy w tym urodzaju miejsc, agend i nazwisk na Twój radar powinien trafić katowicki „Festiwal SEO”?

Fot.: Grupa Tense

Festiwal SEO to specyficzne wydarzenie. To chyba pierwsza w kraju konferencja, gdzie dobór tematów i nazwisk jest powiązany ściśle z samym tylko pozycjonowaniem, co zresztą zostało wpisane w samą nazwę.

Mogę więc stwierdzić bez ogródek, że jeśli tematyka manipulacji
organicznymi wynikami wyszukiwarek nie stanowi obszaru Twojego zawodowego zainteresowania (np. wolisz płacić Google za dostarczany ruch), w Katowicach nie znajdziesz nic interesującego.

W przeciwnym razie, musisz przyjechać, ponieważ:

Festiwal to aktualne tematy i świeże nazwiska

Lubisz być na czasie i wiedzieć co w SEO piszczy? Festiwalowa agenda co roku serwuje kilka świeżych nazwisk, co w natłoku powtarzalnych materiałów pozwala na zaprezentowanie zupełnie nowych punktów widzenia, doświadczeń, czy też zupełnie nowych wątków.
Co wspólnego ma SEO i blockchain? Czy usunięte linki mogą dalej wpływać na zasięgi domen? Jak skutecznie rozmawiać ze… specjalistami SEO?
Odpowiedzi poznasz już w maju.

Posłuchasz prelekcji specjalistów SEO działających poza rynkiem polskim

Nieustannym staraniem twórcy Festiwalu jest udzielanie głosu nie tylko specjalistom pracującym z polską wersją Google, ale także pracujących z innymi językami.

Jedna z 12 tegorocznych prelekcji zostanie zaprezentowana w języku angielskim, będzie okazja więc okazja nieco podszkolić swoje mocne „B1” ;)

Prezentacje są wypełnione „mięsem” – twarde case studies, znane marki, i rzadko dyskutowane tematy

Jak się dziś robi SEO w znanych ekomersach, czy topowych blogach? Jak hackować Google News, które linki w 2019 można jeszcze otagować jako „wartościowe”? I dlaczego nawet linki z PR10 nie wystarczą, żeby klient był zadowolony?

Przysłowiowe „mięso”, a raczej jego częsty brak w wielu okolicznościach powoduje przynajmniej lekki zawód i poczucie straconego na konferencjach czasu. Na Festiwalu dbamy, aby każdy wrócił z czymś więcej niż tylko „poranny ból głowy”.

AFTER PARTY

Katowice są spoko! Niejeden raz widziałem już spore zaskoczenie uczestników – nie tylko dobrem miejsca konferencji (to nowoczesne centrum konferencyjne i zarazem bardzo interesująca architektura), ale miastem jako całości.
Katowice zrobiły spory postęp w ostatniej dekadzie i kto dłużej tutaj nie zaglądał, może się nieco zdziwić. Jest co robić, jest gdzie bywać i co zjeść, na pewno wrócisz z paroma ładnymi selfiaczkami.

No i – „last but not least” – o ile masz w sobie choć odrobinę odwagi (albo nieco wdzięku), będziesz mieć niecodzienną okazję do rozmów z jednymi z najlepszych specjalistów w branży SEO. Niektórzy wpadają na Festiwal głównie w celach towarzyskich, z czego żal nie skorzystać ;)

Jeśli to wszystko Cię nie przekonuje, mamy jeszcze materiał video od jednego ze sponsorów ubiegłorocznej edycji (bez merytoryki, za to posmakujesz klimatu):

Festiwalowa metryczka:

Czas: 10 maja 2019, 14:45 (ale warto być wcześniej).
Miejsce: Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (to Centrum jest w centrum).
Bilet: kupisz tutaj (jeszcze są, ale co roku ktoś pyta na dzień przed czy są, to wtedy już zawsze nie ma).

Integracja: na razie wirtualnie (ale oczywiście będzie też afterek).

Wszystkie inne ważne informacje znajdziesz też na festiwalowej sekcji w SilesiaSEM.pl.

Osiągaj wysokie pozycje w wyszukiwarce, które przełożą się na większą sprzedaż.

do zobaczenia!

fot. Jakub WIącek (nie, za to nie dostaniesz linka!)


Rate this post

O autorze:

Sławomir Borowy

Nie ma dla niego straconych tematów. Nawet, kiedy wszystko wskazuje na to, że strona przestanie być widoczna w wyszukiwarce, on znajduje sposób na odwrócenie trendu. To dlatego obsługuje najważniejszych klientów w agencji 4PEOPLE. Na imprezach branżowych udowadnia, że o marketingu w wyszukiwarkach można mówić zajmująco, ale też z sensem. Jego wystąpienia mogli oglądać goście wydarzeń, m.in.: Silesia SEM, Festiwal SEO, czy Internetowe Rewolucje z Google. Angażuje się w działalność społeczną. W 2013 roku przez trzy tygodnie uczył kenijskich nauczycieli podstaw obsługi komputerów i internetu.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!