PODCAST: Co i jak mierzyć, aby móc ocenić czy SEO jest skuteczne?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 18 grudnia 2020

Po co stosować pomiary i co mierzyć w SEO? Jak mierzyć efekty? Jakie są efekty narzędzi pomiarowych takich jak Google Analytics? Co z ochroną danych osobowych? Czy są jakieś alternatywy dla Google Analytics i czy warto korzystać z innych narzędzi pomiarowych? Od kiedy mierzyć działania i kiedy spodziewać się pierwszych efektów? Jak wykorzystać mierzone wyniki? Tego dowiesz się, słuchając podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Jak mierzyć czy SEO jest skuteczne

Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.
Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!