PODCAST: Spójna marka w internecie

0 napisany przez Magdalena Tomaszewska, 06 listopada 2020

Czym jest spójność marki i na jakich poziomach występuje? Czy i jak zadbać o spójność marki w procesie pozycjonowania strony? Na jakich obszarach należy zadbać o spójność? Czym jest archetyp marki i księga znaku? Co się powinno znaleźć w tzw. brandbooku? I dlaczego Łukasz nie zna się na piłce nożnej? Posłuchaj naszego podcastu i dowiedz się więcej! 

Spójna marka w internecie

Rozmawiają: Łukasz Migura, Paweł Pawlak i Magdalena Tomaszewska

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    O autorach:

    Magdalena Tomaszewska

    King Bruce Lee Instagram Mistrz. Obudzona w środku nocy potrafi wyrecytować grupy docelowe klienta. Na drugie powinna mieć Optymalizacja. Albo Pani od Fejsbuka. W czasach studiów na Uniwersytecie Śląskim była radiowcem i dziennikarzem telewizji studenckiej. Z zawodu negocjator kryzysowy, co się przydaje, bo jak wiadomo, kryzysy w social media wybuchają w weekendy. Fanka wszystkiego co pomidorowe, planszówek, górskiego łazikowania (Beskid Śląski <3), odpustowych kokosanek i królowej Elżbiety I.

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.
    Sprawdź

    PODCAST: Jak tytułować podstrony z myślą o SEO?

    Pokaż wszystkie
    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!