PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

0 napisany przez Paweł Pawlak, 18 maja 2022

Biznes sezonowy charakteryzuje się tym, że największą część zysku pozyskuje tylko w przeciągu kilku miesięcy w ciągu roku. Dlatego bardzo ważnym krokiem w pozycjonowaniu sezonowym jest wcześniejsze rozpoczęcie działań i przygotowanie swojej strony. Zbyt późne zwyczajnie nie przyniesie zamierzonego efektu. A co robić w niskim sezonie? Czego SEOwiec wdrożyć nie może? Tego i wiele więcej w kontekście pozycjonowania sezonowego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

sezonowość a pozycjonowanie - co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

Rozmawiają! Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!