PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

0 napisany przez Paweł Pawlak, 18 maja 2022

Biznes sezonowy charakteryzuje się tym, że największą część zysku pozyskuje tylko w przeciągu kilku miesięcy w ciągu roku. Dlatego bardzo ważnym krokiem w pozycjonowaniu sezonowym jest wcześniejsze rozpoczęcie działań i przygotowanie swojej strony. Zbyt późne zwyczajnie nie przyniesie zamierzonego efektu. A co robić w niskim sezonie? Czego SEOwiec wdrożyć nie może? Tego i wiele więcej w kontekście pozycjonowania sezonowego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

sezonowość a pozycjonowanie - co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

Rozmawiają! Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Szukasz skutecznej agencji SEO? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.
    Sprawdź

    PODCAST: Podstrony produktów, których nie ma już w asortymencie

    Pokaż wszystkie
    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!