PODCAST: Raport SEO

0 napisany przez Paweł Pawlak, 28 lutego 2022

Raport SEO to sprawozdanie z działań dotyczących pozycjonowania, które podjęliśmy na danej stronie internetowej. Pozwala on klientowi ocenić, czy prowadzone prace idą w dobrym kierunku, a także odciąża go od samodzielnej analizy. Jak powinien wyglądać prawidłowo sporządzony raport SEO? Czy każdy klient powinien go otrzymywać? Jakie elementy powinien zawierać? Czy spotkanie z klientem jest konieczne po każdym wysłanym raporcie SEO? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!