PODCAST: Kiedy zabrać się za przygotowania podstrony pod Black Friday

0 napisany przez Paweł Pawlak, 22 listopada 2021

Black Friday i Cyber Monday to dwa „święta konsumpcyjne”, które przywędrowały do nas ze Stanów Zjednoczonych. Czarny Piątek wypada 26 listopada i jest okazją do „upolowania” produktów po przecenie. Cyber Monday jest przedłużeniem Czarnego Piątku, ale odnosi się głównie do zakupów online. W tych dniach ruch użytkowników na stronach wzrasta aż dwukrotnie, dzięki czemu sklepy internetowe mają szansę na sprzedanie większej ilości produktów po niższych cenach. Kiedy i jak przygotować podstronę pod Black Friday? Czy można wykorzystać podstronę z zeszłego roku? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

Kiedy zabrać się za przygotowanie podstrony pod Black Friday

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!