PODCAST: Jak zająć się pozycjonowaniem kliniki medycyny estetycznej?

0 napisany przez Łukasz Migura, 14 marca 2022

Czy branża kosmetologii i medycyny estetycznej jest konkurencyjna? Jak przygotować podstronę z ofertą i czy warto prowadzić w tym przypadku bloga firmowego? Zanim przejdziemy do zasad pozycjonowania medycyny estetycznej i odpowiedzi na powyższe pytania przyjrzyjmy się, jak wygląda sama branża i czym się charakteryzuje. Medycyna estetyczna jest konkurencyjnym biznesem, ale z racji tego, że kliniki czy punty kosmetologiczne dysponują innymi zabiegami, to ta konkurencyjność pod względem specjalizacji danej kliniki się zawęża. W działaniach marketingowych wyzwaniem jest przede wszystkim pozycjonowanie lokalne. Dlaczego? Tego oraz innych zasad SEO dotyczących strony kliniki medycyny estetycznej dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

jak zająć się pozycjonowaniem kliniki medycyny estetycznej

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!