PODCAST: Jak tytułować podstrony z myślą o SEO?

0 napisany przez Łukasz Migura, 07 września 2021

Tytuł podstrony, czyli title to specjalny znacznik w kodzie strony internetowej, który służy do nadawania danej stronie tytułu. Skierowany jest głównie do robota wyszukiwarki i informuje go o tym, czego dana strona dotyczy. Niegdyś był najważniejszym elementem w pozycjonowaniu – obecnie coraz większe znaczenie ma to, w jaki sposób działa sama witryna. To wcale nie oznacza, że powinniście ten krok zaniedbywać, bo w parze z nagłówkami, treścią czy grafikami, nadal potrafi poprawić pozycję danej strony. O czym należy pamiętać, przygotowując tytuły podstron na stronach usługowych i w sklepie? Jak długi powinien być title? Jakie działania związane z tytułowaniem zaplusują jeszcze wyższą pozycją strony w wynikach wyszukiwania, a jakie trzeba stanowczo pominąć? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji internetowej 4PEOPLE!

jak tytułować podstrony

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!