PODCAST: Jak będzie wyglądać SEO w 2022 roku?

0 napisany przez Łukasz Migura, 07 stycznia 2022

2021 rok przyzwyczaił nas do częstych i zróżnicowanych aktualizacji pod względem pozycjonowania. Były updat’y dotyczące treści, szybkości strony czy spamu, a na dodatek niektóre z nich podzielono na dwie części, przez co cały proces zmian znacznie wydłużył się w czasie. Czego możemy się spodziewać w rozpoczynającym się 2022 roku? Czy i tym razem coś nas zaskoczy, zawiedzie lub przysporzy problemów? Zobaczymy! Jednak życzylibyśmy Wam (i sobie też), aby podobnych aktualizacji było jak najmniej – a jeśli już się pojawią, to tylko te dobrze przemyślane i nieco odległe w czasie. Dlaczego? Żebyśmy mogli precyzyjnie analizować ich wpływ na stronę, a także potrafili określić jasne przyczyny wzrostów i spadków pozycji. Czy zasady SEO mogą się zmienić? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

jak wyglądać SEO w 2022 roku

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!