PODCAST: Czy notariusz lub adwokat mogą się pozycjonować?

0 napisany przez Łukasz Migura, 04 lutego 2022

Marketing usług prawniczych jest możliwy, ale wiąże się z ograniczeniami etyki prawniczej. Jeśli jednak będziemy się trzymać określonych zasad, uda nam się zbudować spójny wizerunek radcy, prawnika czy kancelarii, a co za tym idzie walczyć o wysokie pozycje w wyszukiwarce. Żeby jednak działania SEO przyniosły oczekiwane efekty, strona oferująca usługi prawne powinna mieć właściwy system nawigacji, aby każdy zainteresowany już na wstępie odnalazł kluczowe informacje, takie jak opis usług czy formularz kontaktowy. O jakie elementy warto jeszcze zadbać, chcąc promować swoją kancelarię w sieci? Jaki budżet jest potrzebny do działań marketingowych w tej branży? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

czy notariusz lub adwokat mogą się pozycjonować?

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!