PODCAST: Co i jak mierzyć, aby móc ocenić czy SEO jest skuteczne?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 18 grudnia 2020

Po co stosować pomiary i co mierzyć w SEO? Jak mierzyć efekty? Jakie są efekty narzędzi pomiarowych takich jak Google Analytics? Co z ochroną danych osobowych? Czy są jakieś alternatywy dla Google Analytics i czy warto korzystać z innych narzędzi pomiarowych? Od kiedy mierzyć działania i kiedy spodziewać się pierwszych efektów? Jak wykorzystać mierzone wyniki? Tego dowiesz się, słuchając podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Jak mierzyć czy SEO jest skuteczne

Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!