Cefarm24 – case study_final

    0 napisany przez Robert Polak, 15 kwietnia 2016

    s="at-above-post addthis_tool" data-url="https://marketingdlaludzi.pl/cefarm24-case-study_final/">

    Cefarm24 - case study_final

    O autorze:

    Robert Polak

    Jako dyrektor generalny agencji 4People czuwa nad tym, aby każda kampania prowadzona była w sposób zgodny z celami biznesowymi klienta. Interesuje się analityką internetową oraz użytecznością. Szczególną uwagę zwraca na optymalizację konwersji.

    Komentarze

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
    Marketing dla ludzi
    Trzymaj rękę na e-pulsie!
    Zapisz się do newslettera, a co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
    Marketing dla ludzi
    Otrzymuj najświeższe newsy!
    Zapisz się do newslettera, a co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
    Marketing dla ludzi
    Trzymaj rękę na e-pulsie!
    Zapisz się do newslettera, a co dwa tygodnie
    otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
    Marketing dla ludzi
    Trzymaj rękę na
    Zapisz się do newslettera, a co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją
    skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
    e-pulsie!