10173547_10203790165137286_898647559_n.jpg

    0 napisany przez Sławomir Borowy, 04 kwietnia 2014

    s="at-above-post addthis_tool" data-url="https://marketingdlaludzi.pl/10173547_10203790165137286_898647559_n-jpg/">

    https://marketingdlaludzi.pl/wp-content/uploads/2014/04/10173547_10203790165137286_898647559_n.jpg

    O autorze:

    Sławomir Borowy

    Nie ma dla niego straconych tematów. Nawet, kiedy wszystko wskazuje na to, że strona przestanie być widoczna w wyszukiwarce, on znajduje sposób na odwrócenie trendu. To dlatego obsługuje najważniejszych klientów w agencji 4People. Na imprezach branżowych udowadnia, że o marketingu w wyszukiwarkach można mówić zajmująco, ale też z sensem. Jego wystąpienia mogli oglądać goście wydarzeń, m.in.: Silesia SEM, Festiwal SEO, czy Internetowe Rewolucje z Google. Angażuje się w działalność społeczną. W 2013 roku przez trzy tygodnie uczył kenijskich nauczycieli podstaw obsługi komputerów i internetu.

    Komentarze