10173547_10203790165137286_898647559_n.jpg

    0 napisany przez Sławomir Borowy, 04 kwietnia 2014

    s="at-above-post addthis_tool" data-url="https://marketingdlaludzi.pl/10173547_10203790165137286_898647559_n-jpg/">

    https://marketingdlaludzi.pl/wp-content/uploads/2014/04/10173547_10203790165137286_898647559_n.jpg

    Historie sukcesu naszych klientów:

    • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
    • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
    • artykuł ekspercki jako lead magnet
    • 63 leady od potencjalnych klientów
    • 46,85% współczynnika wypełnień formularza
    • 3,88 EUR koszt potencjalnego klienta
    • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
    • 4,63% współczynnika konwersji
    • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
    • 6,26%  współczynnika konwersji
    • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
    • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
    • o 35% wzrósł przychód
    • o 17% wzrosła liczba transakcji
    • o 17% wzrósł współczynnik konwersji
    • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
    • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
    • o 197% wyższy wzrost transakcji
    • 1483 899 zasięgu strony na Facebooku
    • 22 035 odwiedzin strony na Facebooku
    • 19 657 nowych polubień strony na Facebooku
       
    • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
    • 4% współczynnika konwersji

    O autorze:

    Sławomir Borowy

    Nie ma dla niego straconych tematów. Nawet, kiedy wszystko wskazuje na to, że strona przestanie być widoczna w wyszukiwarce, on znajduje sposób na odwrócenie trendu. To dlatego obsługuje najważniejszych klientów w agencji 4PEOPLE. Na imprezach branżowych udowadnia, że o marketingu w wyszukiwarkach można mówić zajmująco, ale też z sensem. Jego wystąpienia mogli oglądać goście wydarzeń, m.in.: Silesia SEM, Festiwal SEO, czy Internetowe Rewolucje z Google. Angażuje się w działalność społeczną. W 2013 roku przez trzy tygodnie uczył kenijskich nauczycieli podstaw obsługi komputerów i internetu.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this attachment
    Reklama w Internecie nie musi być droga!

    Reklama w Internecie nie musi być droga!

    Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!